Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Linda - 10 juli 2009 21:25

Blev bra...nu får linoljefärgen torka ca 4 dagar innan varv två kan målas...Sen köpa en bänkskiva..


Hittat lite andra roliga saker i ladan...en gammal skafferidörr i pärlspont, några träknopps hängare.. Funderar på att måla dessa oxå & göra typ en anslagstavla för köksprylar tex durkslag, slevar mm 

Återkommer med bilder på det sen...


Ha en fin kväll

Av Linda - 10 juli 2009 16:52

Så trädgårdsarbetet får vänta..för blött för att gräva å plåta i jorden nu.

Har fortsatt att skrapa & kitta fönstren istället..


Jag å barnen var till solbacken och handlade mat från Willys & Ica Maxi ..sen dumpade vi av lite sopor på Åvc...


Jaha vad har vi mer gjort... jo lagat mat, ätit middag, burit ut mitt gamla diskbänksskåp från ladan, som jag tänkte börja måla ikväll.. Tanken är att jag ska ha en en porslinsvask i den..(Domsjö fr IKEA)  och riva ut den gamla diskbänken härifrån...


Nää arbetet kallar...har en fin kväll...

Av Linda - 10 juli 2009 11:38

i dag blir det att rensa ogräs & plantera... Trädgården ser bedrövlig ut..ogräset har tagit över pga allt regnande.


Sen ska jag & barnen åka till Skellefteå, handla mat & hämta ut Alexander o Dennis tågbiljetter..dom åker till Kiruna imorrn. Och på söndag flyger Olivia till Helsingborg och ska vara 3 veckor hos sin pappa.. 


Här är lite bilder från min trädgård...



Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards