Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

Trädgårdsarbete..

Av Linda - 10 juli 2009 11:38

i dag blir det att rensa ogräs & plantera... Trädgården ser bedrövlig ut..ogräset har tagit över pga allt regnande.


Sen ska jag & barnen åka till Skellefteå, handla mat & hämta ut Alexander o Dennis tågbiljetter..dom åker till Kiruna imorrn. Och på söndag flyger Olivia till Helsingborg och ska vara 3 veckor hos sin pappa.. 


Här är lite bilder från min trädgård...



 
 
Ingen bild

trogen läsare

10 juli 2009 12:04

Nog kan man tycka att du skriver och gör tokigt, men en sak är säker du gör ett j-a bra jobb med din stuga. Superfint!

 
Linda

Linda

10 juli 2009 16:51

Ja jag är mänsklig precis som alla andra..& skriver också om mina misstag & upplevelser..
Tack det värmde!!

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

10 juli 2009 17:23

Supermysig trädgård du ser ut att ha, härligt vildvuxen =) På bild 1 har du en lupin, ingen riddarsporre.. Jag älskar denna blomma och har en massa i trädgården =)
Kraaam
Sanna

http://krimskramsan.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

10 juli 2009 18:51

Hej Sanna

Joo det är sant att det är en lupin..blandade ihop namnen :-/

Tack, försöker att återanvända gamla saker i min trädgård, som timmerstockarna i rabatten är från den gamla ladu delen som revs, gamla mjölkhinkar som oxå kommer från ladan, den gamla järngrytan är oxå ett fynd jag hittade här.. Kul att hitta nya användningsområden =o)

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

10 juli 2009 19:26

Jo återbruk utav gamla saker det gillar jag skarpt, har oxå en hel del gammal i trädgården..alltid kul att hitta nya användnings områden =) Såg du flaskan i mitt senaste inlägg, den var bara såå himla fin =)
Kraaaam
Sanna

http://krimskramsan.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

11 juli 2009 00:20

Jag såg flaskan...jätte häftigt..Hur har du fått blomman i den?

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

11 juli 2009 09:42

Jag åker till Rusta omedelbart....
Har haft två enmetershöga flamingosar i åratal men för två år sedan kraschade båda och jag har inte hittat några nya

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

inga

12 juli 2009 15:39

ser att katterna mår bra!!samt att du fixar och donar!!Hær plockar vi ægg,kul att få færska ægg!! och de smakar så otroligt mycket mer æn de køpta!Fina flamingos!! de skulle passa i jordgubbslandet mitt.Kanske de skulle få bort bjørktrastarna??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards