Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Linda - 20 mars 2009 17:45

nja el rättare sagt solariegrillad... Har blivit riktigt brun, av 4 gångers solariesolande, nästa vecka blir det 3 ggr till...sen får Thailandssolen göra resten av jobbet.. =o)

På fotot ser ni mitt nya piercingsmycke...snygg va..ljusblåa strass stenar..Bara 99:- på Lottas


Nu ska jag åka till Johanne...Ha en trevlig kväll...Ciao!!


Av Linda - 20 mars 2009 16:14

Gjorde ett riktigt fynd idag.. Domus har utförsäljning för att dom ska stänga.. så dom har 30% på Maxfactor..köpte läppglans & mascara, på skoavdelningen fyndade jag ett par Merrell skor, 70% av 749:-

blev alltså 224:- ..Nu är vår skorna fixade.. =o)

Gick på Lottas köpte ögonbrynsfärg, piercingsmycket till Olivias läpp & även ett till mitt ögonbryn..

Nu ska här plockas..ajaj!! å färgas ögonbryn..

Av Linda - 20 mars 2009 13:48

Men tänkte släpa me mig Johanne på Landströms...After work..Äta nått gott å dricka några öl..  Är barnledig & kan vara kul att gå ut å träffa lite folk =o)

Imorgon hoppas jag det blir fint väder..så man kan vara ute å mysa i vårsolen.. Solen skiner idag, men blåååååser kallt...Brrrr!!


Nu ska jag åka & handla mat, å åka till Lottas å köpa piercingsmycke..Olivia har gjort en piercing i läppen, men en nål...rackarns unge..


Ha en fin dag...



Av Linda - 20 mars 2009 10:21

Fick en kommentar från "Gruvis och kvinna" som jag tänkte svara på...


Jag var 15 år när jag blev gravid, åt p-piller men lillemannen hittade ändå till ägget.. Eftersom jag inte kunde tänka mig abort så behöll jag honom. Och jag ångrar inte det en sekund..mina barn är mitt allt..

Jag har alltid varit mogen för min ålder och en lillmamma till mina småsyskon..alltid älskat barn..

När Alexander var 9 månader började jag att läsa in betygen från 9:an, gick ut med godkänt men ville höja dom..efter det fick jag ungdomspraktik och efter 6 månader blev det fast anställning på Lkab restaurangen som kallskänka, kock & serveringen underjord...där jag jobbade i 4 år..Slutade där pga att jag blev gravid igen..

Jag har försörjt min familj sen den dagen jag fick barn..Har inte levt på socialbidrag å gått hemma å dragit fötterna efter mig. Har alltid jobbat eller studerat.. Och jag har inte missat något i mitt liv, vi har semestrat med barnen, jag har varit med kompisar utomlands flera ggr, jag har varit ute på fester, vi har umgåtts med släkt o vänner, engagerat mig fackligt & politiskt, varit ledare i keramik för unga örnar, varit i lekparker o lekland med barnen...jag har nog levt precis som "vuxna" som får barn..

Finns det någon speciell ålder som är passande för att skaffa barn?!

Det finns många som missköter sina barn..Är dom bara unga föräldrar el?!

Hur många är det som inte kan försörja sin familj utan lever år efter år på sociala eller släkten?!



Min mamma var stolt när hon blev mormor, 35 år gammal.. Hon var 18 år när hon födde mig, mig har hon uppfostrat mig till en självständig & lycklig människa...även fast hon oxå var en ung mamma..När jag är 40 år, då är mina barn så gott som vuxna, är det försent att "leva" då, är livet slut vid 40?!


Vill gärna höra kommentarer på vad ni tycker.. Måste man vara 30+ för att skaffa barn o bli en bra förälder?! Måste man har hunnit leka rommen av sig innan?! Eller är det så att det beror på hur mogen man är för sin ålder?!





Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards