Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Linda - 13 mars 2009 20:54

Idag fick vi våra dammsugare till jobbet... Genast blev det en massa svammel.. Flera utav killarna påstod att det var 5 stycken, för att vi är 5 tjejer...Hmmm!! Å det var oxå bara jag, Marlene & Ann-Charlotte som använde dom idag..killarna höll sig till sina sopkvastar...suck!!

Jag skojade å sa att jag kommer att filma alla killar som jag ser dammsuger...å köra utpressning..Hehe..Annars hamnar klippen på Youtube..

Fasiken det finns väl inget mer attraktivare än en karl som städar & hjälper till med hushållssysslorna Jag vill iaf att  man är jämställd i ett förhållande.. Precis som att jag tapetserar, målar & snickrar odyl... Så ska han kunna tvätta, städa & laga mat..Finns inga speciella grabb-& tjejsysslor... Det handlar om intresse att lära sig  Nu ska jag natta barnen, sen krypa ner under täcket.. Har 12 1/2 timmars skift imorrn & på Söndag.. Sen efter kl 18 på Söndag, är det ledigvecka...Tjooohooo!!!

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards