Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Textilt återbruk...

Av Linda - 14 oktober 2009 16:20

Vill tipsa er som tycker om att återanvända gamla tyger & tillbehör.. Här finns en underbar webshop som säljer begagnade textiltillbehör..som tex grytlappar, gardiner, knappar, knyppladespetsar, band & tråd...ja allt man behöver för sin skaparlust!!

Jag gjorde en beställning på denna bok.. Verkar vara en massa fina idéer i den, så jag tror att den verkligen är värd 189:-

Här ser ni lite från boken...


     


Nää nu ska jag fortsätta med middagen...tjingeling!!


 
 
Biggan

Biggan

14 oktober 2009 16:29

Roligt att hitta böcker som ger en super-inspiration! Som jag då - med "Franska järnsängar". Har idag senast sökt tyg som ska få bli en rynkad kappa till vår säng men ännu inte funnnit det rätta. Lycka till med skaparlusten!

http://www.utanfarstu.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

14 oktober 2009 17:01

Biggan

Ett bra tips är att sy av gamla linnelakan.. Å så kan man sätta knypplad spets på sängkappan.. Man hittar gamla lakan väldigt billigt ibland.. Jag har själv 2 franska järnsängar, som jag har virkat överkast på, å en massa gamla kuddar med engelskt vitbroderi,monogram & spets..
Hoppas du hittar nått =)

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
GÅRDSROMANTIK

GÅRDSROMANTIK

15 oktober 2009 09:48

Verkar vara en riktig njutarbok - så vackra bilder.

Kram Maud

http://havsviken.blogspot.com

 
Malin Lindström

Malin Lindström

24 december 2009 20:11

Hej! Roligt att du gillar min bok "Textilt Återbruk"! Det är alltid lika kul att få positiv respons. Vem vet, kanske blir det en till bok framöver...
PS. Jag har också en blogg länkad från min hemsida!

http://www.textilaterbruket.se

 
Camillha

Camillha

25 mars 2010 17:09

Ja, denna bok är verkligen en njutarbok! Jag är en lycklig ägare av boken! Jag kan ha med den lite överallt för att få inspiration. Just nu ligger den på sängbordet!
Boken rekommenderas verkligen, lika så recepten på smarrigheter som finns i den.

http://himlenrunt.blogspot.com

 
Prylhyllan

Prylhyllan

27 mars 2010 09:11

En verklig idéspruta verkar boken vara. Kul med pyssel och återbruk.

http://www.prylhyllan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards