Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Linda - 25 oktober 2009 16:37

Jag har verkligen haft en jätte bra helg.. I fredags svarade jag ja, när han frågade chans .. hihi...på det sättet som man gjorde som barn.. gulligt.. Så är inte singel nåmera å det känns jätte bra.. Jag tror verkligen att det kommer att funka..vi känner varann väldigt bra, då vi varit vänner i många år..det har nog alltid funnits någonting där, men jag tror vi har varit rädda för att förstöra våran vänskap.. Men nu ska vi båda satsa & se vars det bär Flört

På fredag kväll gick vi ut på Brännan här i Boden.. Kul att gå ut i en annan stad där man inte känner allt å alla..

På Lördan åkte vi till Luleå & shoppade..HrmfSkäms det blev ganska många påsar & en strykbräda i trä..hehe..Ja ni ser jue..Å ändå är inte matpåsarna med på bild..

   

Anettes katt Elsa ville oxå va med på bild.. Visst e hon söt..


Men oj vad fint det blir nu när jag ska ändra stil i mitt hem!! Alla mina svart/vita prylar ska jag sälja på loppis..är less på den stilen nu..


På lördag kväll kom "kusin" Magnus med familj på middag till Anette.. Oj så trevligt vi hade det å god mat vi åt.. Anette gjorde sprängd limpa, & radiokaka m glass o frukt till efterrätt..

Idag tog vi en tur till Åhléns..Kom ut därifrån med en påse full me diverse prickiga prylar..

Sen har vi varit på "kusins" Kezis kalas.. Fikat gott å haft trevligt.. "kusinen" Kjelle & hans barn Sixten & Svea var oxå där.. Evigheter sen man träffade han.. Det är tråkigt att man oftast bara träffar släkten vid begravningar.. Man borde ta sig mer tid att träffas under trevligare formerGlad


Kl 19 åker jag hem med tåget..Jag å allt bagage..hrmf..tur att man inte har nå tågbyten ...skratt!

Ha en fin kväll...tjingeling!




Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards