Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Linda - 17 oktober 2009 22:32

Har hunnit med mycket idag... Jobbat på ett ställe, varit på loppis, där jag hittade grytlappar & en pysseltidning med en massa kuliga grejer..Hämtat ut paketet från textilåterbruket, boken jag beställde kan jag verkligen rekommendera, Lovely! ..

Rengjort kylen, fixat avloppet i lilltoan *Yeck* finns inge äckligare än avlopp..Rynkar på näsan Men vet ni vad?! Min soffa är vit, äntligen!! Tjohoo!!

Haft myskväll med Dennis, film & en stor skål ostbågarTungan ute

Packat några tradera paket.. Å vad kul sen, min retrogardin som jag sålde, gissa vars den ska bo?!


 

(Fotot från Expressen)


Jepp hos det här paret.. Vad spännande!! Nog är det allt kul med tradera..Så här ser gardinlängden ut ..spännande att se om den kanske blir sydd till en klänning eller om man får se den i ett "hemma hos" repotage..

 


Nu ska jag lägga mig under filten & mysa i min fina soffa =)


Ha en fin kväll allihopa! Kram!!

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards