Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Min nya köksgardin med egentillverkad bollfrans

Av Linda - 2 oktober 2009 17:26

Det är svårt att få tag i bollfrans... Iaf i pastellfärger.. Så jag tillverkade en egen...många timmars jobb..men nöjd blev jagGlad å ingen som har likadant..Dom som vill får jue testa sig fram...för..


Hur jag gjorde tänker jag inte avslöja..hihi..

Man kan inte dela med sig av alla sina smarta idéer..


   


Och Astrid hon gjorde mig sällskap idag.. eller egentligen gör hon det hela tiden, hon är en katt som vill vara med mig..tom på toaletten..


 


 
 
Ellen

Ellen

2 oktober 2009 17:44

cool gardin och söt katt haha :)

http://itsartbaby.devote.se

 
Ingen bild

Tommy

2 oktober 2009 17:52

Har dygnet mer än24 timmar där uppe??? Haha, nä jag skojar bara! Tänkte på att du hinner så mycket! Men fint gör du! :)

 
Ingen bild

inga

2 oktober 2009 18:25

å ...de blev ju skitbra!! ser att snøn førsvann, ja den kommer ju igen, hær ær det fint væder men men, kylan kænns , det luktar høst, ja bla ,haha !!de luktar ju æven får och get och hønor!! haha , men detta ær ju en" gård", så¨då ska det lukta skit!! Men hellre att det luktar skit en att det pratas skit då?? ha en fin helg!! ska kolla upp det du bad mig om!! Hade!!

 
Ingen bild

stareyee24

2 oktober 2009 19:22

Snyggt,,,! ja klart man kan göra vad som helst, bara man vill,,,, därför jag inte sätter ut alla mina ideer på bloggen,,, finns så många som apar efter allt som oftast,,,, så jag behåller mitt för mig själv,,,,, så slipper man sloss med andra om div saker som kan behövas till de man vill göra,,,, enklast så,,,! som boll frans till ex som är så svår att få tag i, så du vet ju hur de e,,,,! inte nu för att jag e ute efter de, blev nog inte att jag kom förbi på kaffe håller oxå på att sy nya gardiner,,,, och nu har jag ju sett din gardin på bloggen så då är det ju meningslöst att jag ser den live,,,,, aHaHA HA... för de var väl därför du ville att jag skulle komma,,,,,?
ska sy av ikea tyg utan bollfrans,,,,, Jag älskar ju att vara som alla andra,,,,,, :) *ASG* have a nice day,,,,,

 
Ingen bild

din söta stora kusin

2 oktober 2009 23:55

ja hoppla ! ! ! här går det bra hittar virkade grytlappar för 20 kr karssen.....jag köper allt och skickar.... hoppas du och dennis blir på bättringsvägen men ni verkar ha mysigt fast ni är "sjuka" jaja avundsjuka är inget man rår på jobbigast för dem som lider av det och skönt för dem som slipper jag känner allafall tacksamhet och tycker själv jag är en tur gumma trots sjukdommar och elände....tror man att man glider runt på en räkmacka och inte halkar omkring på ett bananskal så är det så. bamse kram till dig och barnen krya på er nu :-)

 
Ingen bild

din stora söta kusin

3 oktober 2009 00:04

att dela mig sig är generöst så fortsätt du med det.Det som ska komma till dig kommer förr eller senare kramis

 
susanne

susanne

3 oktober 2009 09:35

jätte fint :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
margit

margit

6 oktober 2009 20:52

Oh, vilken fin Blogg Du har och vad du är händig!! Katten, ja den är rätt lika som våran Linus... Du kan gärna titta in i mon blogg och där finns han på många bilder... la in i går... när han tagit råtta i munnen. Gå gärna in och titta så får du se likheten. Katter ja, dom är mysiga. Vi har 2 stycken. Linus och Tessie som är långhårig och skölpaddsmönstrad...

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards