Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg under april 2009

Av Linda - 20 april 2009 13:52

Är med i tävlingen på snyggast blogg... Om ni vill får ni gärna rösta på mig ;-)


http://snyggastblogg.se/lantligt/
Av Linda - 20 april 2009 10:00

...innan jag börjar jobba...Usch, fy & blääääää!!!

Känns inge kul alls.. dels att det är eftermiddagsvecka, och pga en annan orsak som mina vänner känner till...

Nää nu ska jag åka på stan & göra ärenden innan jobbet..

 Ha en fin dag i vårsolen =o)


En väldigt bra låt!!!!


Av Linda - 20 april 2009 07:06

Vaknade för en stund sen.. bryggt kaffe & väckt barnen.. Trötta..då dom vänt lite på dygnet under påsklovet..

Å hur mår jag?! Inge vidare helt ärligt.. Magen uppsvälld..Då jag inte kunde göra nr 2 under 15 dar i Thailand.. Jag vet..helt sjukt.. Men nått psykiskt, kan inte göra det annat än hemma.. Givetvis var de det första jag gjorde när jag kom hem oxå..haha!!!


Nu ska jag dricka kaffe..äta 2 rostade mackor med marmelad & ost..


Återkommer under dan...


Av Linda - 19 april 2009 18:47

Här är det storm...blåser nått så otroligt.. Wilma har fått göra behoven runt husknuten idag..

I Jokkmokk hade tom en takbox blåst av från en bil.. Och i Morjärv är det oxå stormigt.. Och E10:an är stängd, folk sitter fast fr Björkliden o mot Narvik..Verkar vara det i hela norrbotten...

Har precis lagat gräddstuvad souvas med shiitake...Mums!!! Ska äta nu =o)




Av Linda - 19 april 2009 14:50

Vi gick på mommas..det var fullsatt, men inte så många bekanta.. Pratade lite med Ingvar..kul..inte sett han ute på 1 år..

Sen blev det ferrum.. där var det många man kände..röjde hela natten på dansgolvet med en arbetskamrat.. Kom hem kl 3 och stupade i säng..

Idag har det inte hänt mycket..suttit & pratat med kompisar i mobilen mest hela dan..dammsugit och bäddat rent, & tvättat sängkläder.. Nu ska jag ut i stormen med Wilma..blåser rejält.. Usch!! Och sen är det bara å förbereda sig mentalt att man ska jobba imorrn..känns tungt efter 3 veckors ledighet..

Ha en fin söndag...Kram

Av Linda - 18 april 2009 20:50

Jag lyckades locka Johanne till stan, thihi..så  nu är vi hemma hos henne o förfestar.. ska bli kul att gå ut =o)

Så mina & Johannes alla beundrare kan släpa ändan ut på mommas & Landströms ikväll... hehe..

Återkommer imorrn...Ha en fin kväll =o)

Av Linda - 18 april 2009 18:40

Idag var vi & firade moffas födelsedag.. Jag ,mina barn..Mamma & Tore, Henrik, Maria, Lova & neah, Pär ,Anna & Alwa..Och Min lillebror Hans.. Morfar blev som vanligt tårögd då vi sjöng..Ja må du leva... Hade en jätte trevlig stund, åt smörgåstårta och fikade tårta på det..

Sätter ut lite foton...se så mycke snö det är..usch..

Av Linda - 17 april 2009 18:55

Idag har dagen varit långsam...lite nere & ingen lust till nått..Tvättat, lagat mat.. nått annat har jag inte idats göra..

Blev bjuden till Jokkmokk, men vågar inte riskera att köra bilen så långt..när den är trasig.. Imorgon åker jag & barnen till Kurkkio över dan..ska fira moffas 80 års dag..

Tror att jag går ut på krogen på lördag för att få lite kul ;-) försöker locka me Johanne från stugan....Eller om jag kan låna nån bil, så kanske det blir Jokkmokk.. Vi får se...



Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards