Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Linda - 25 april 2009 19:19

Glömde att skriva att jag hittade precis sånna träskor som jag skulle vilja ha =o)

http://www.ingafromswedenshoes.com/  

 Ett par rosa spets.. otroligt söta..

Av Linda - 25 april 2009 18:59

Idag har jag målat våran verkstad.. Huff!! Helt slut.. Skruva ner allt från väggarna, sen rengöra med målartvätt..sen rolla väggarna två varv.. Blev nästan klar...1 1/2 vägg kvar bara som jag målar imorrn..

Tycker bara att det är lite knäppt att måla vitt i verkstad, kommer inte att vara vitt många veckor..


Eva-Marie ringde då hon va på Ikea..mina speglar var slut.. Typiskt!! Jag bad henne köpa kuddfodral ist....Får hoppas att speglarna finns på lager då jag åker till Ikea i slutet av Maj..


Syrran hade satt ut foton från förra sommaren i sin facebook..snodde dom, hehe.. Här är vi hela familjen i mitt torp..Mamma & Tore, Pappa & Margaretha & mina 4 syskon, O jag & mina 3 barn.. Det var en jätte fin sommardag..+35 grader,  och på kvällen kom värsta åskvädret..



Nu ska jag ta ett fotbad & glutta tv... Ha en trevlig kväll..

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards