Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Linda - 11 april 2009 12:31

Vi vaknade kl 10..gjorde oss i ordning & gick ner pa sandwish shoppe for att fa i sig morgonkaffe.. Jim kom och hamtade oss kl 12.. forsta stoppet blev pa tesco..Handlade byxor & troja till Olivia, en tunika till mig sjalv.. Och Mathias klader till Sebban. Kopte ett par shorts till Jim i present..

Sen akte vi till en annat stort shopping center...dar kopte jag 2 Billabong skjortor, en till Alex och den andra till Dennis.. Efter shoppingen korde Jim oss till en restaurang vars bara Thaiare ater..Jatte god mat, tog sticky rice & mango till efterratt.. Billigt var det.. 100:- for lunch och efterratt for 3 personer =)

Vi var tillbaka pa hotellet 15.30...dessarre hade inte staderskan hunnit med stadningen, sa vi gick pa stan och shoppade lite till och drack varsinn Singha.. Nu ska jag lagga mig och lasa lite & ta en siesta.. Ikvall blir det Banglaroad igen..

Ha en fin kvall..


Ps..Glomde att skvallra en sak, hehe.. Mathias at rostad kackelacka igar...fy faen.. Han madde illa hela natten och sa att det smakade lika ackligt som det ser ut..Forsokte stoppa han, men men.. Han skulle va macho och testa nar Som bjod...yeck!!!

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards