Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg under mars 2009

Av Linda - 24 mars 2009 22:21

idag har det varit fullt upp...Jobbat till kl 15.. varit på färgaffären & valt vilket golv jag ska ha i hallen..för golvläggaren ringde idag å sa att dom kommer imorrn på morgonen.

Sen åkte jag till Dennis skola, kvartsamtal.. efter det apoteket, hemtex å köpte 2 jättebadlakan till resan...sen va jag å spådde mig..å efter det hem å börja med middag & tömma hela hallen på möbler & grejer....puh!!!! Helt slut...

Nu ska jag studsa i säng.. Jobb imorrn igen..

Nattinatt

Av Linda - 23 mars 2009 20:36

Sitter o surfar o kollar webbutiker som säljer tårtdekorationer mm.. Hittade bla den här http://www.dreamweddings.se/tarta.html

Dom sålde tårtställningar i olika modeller..Hittade även roliga & annorlunda brudpar.. kolla in, hehe..

Jag föredrar ganska stilrena tårtor..inte för mycket plåtter..Som tex dom här två..

Men nu är det deras bröllopsdag, å självklart dom som ska välja


Av Linda - 23 mars 2009 16:00

Känner mig fortfarande på pissigt humör..

Idag har det inte hänt mycket, kom hem från jobbet för en stund sen....

Ska snart börja med middan..  fetaostfyllda köttfärsbiffar, Tzatsiki & klyftpotatisar med olivolja,timjan,vitlök & havssalt.... Mums!!

Eftersom jag älskar att laga mat...så kanske det får mig på bättre humör...Får man jue hoppas iaf..


Så här gör jag...

Jag blandar köttfärs, ägg, färsk persilja, färsk rosmarin, pepparmix, salt, vitlök... Fyller dom sen med fetaost..bryner i stekpanna, sen får dom stekas färdigt i ugnen på 200 grader...

Jag använder bara äkta feta, gjord på får-getmjölk...


Återkommer senare idag... Ha det..

Av Linda - 22 mars 2009 20:29

Helgens fester hade kunnit vara trevligare än dom var....men det är så ibland.. Man kan inte ha kul varje gång..


På Fredan var vi (jag,Johanne & Jocke) ut Landströms, mommas & Babylon.. Fick dras med tre äckel sista timmarna på babylon.. Dom verkade inte fatta att jag inte var ett dugg intresserad, hur jag än försökte förklara på ett vänligt sätt. Nää slet o drog i en på dansgolvet, å kom o hängde i bordet..Fattade inte att gå när jag tom ignonerade dom hela tiden..

En av dom hade tom tagit reda på mitt mobnr å skickade ett sms igår.. där det stod:


Välj ett nr:

1: du är min

2:Jag älskar dig

3: bästa vän

4: vill kyssa dig

5: saknar dig

6:bra kompis

7: dålig kompis

8: drömmer om dig

9: vill ha dig

10: vill bli din

11:vill sova med dig


Fanns inget alternativ som passade, så svarade inte.. Då borde han väl fatta el?

Herregu` han borde tom ha fattat då jag klargjorde att jag inte har nått intresse.. Sa att jag dejtar en o skulle aldrig om jag ens va singel tänka tänken..Personen ifråga har dessutom varit gift med en av mina bästa vänner..


Lördan var inte heller värst trevlig.. Vi gick på Landströms..men där går det inte att vara om man inte är asfull.. Sånt eko så man blir knäpp..å får värsta huvudvärken.. Sen blev det mommas.. O där var det oxå ett bekant pucko..som enbart gjorde bort sig själv..

Drack upp ölen å sen stack jag o Mathias hem till honom vid halv ett...å vaknade kl 14 idag..

Har varit o solat, så nu börjar jag bli brun som en pepparkaka..

Blir intressant å se om man kan somna ikväll.. Börjar jobba 5.30 imorrn..

Känner att jag har pms vibbar... på väldigt pissigt humör just nu...Arghhhh!!


Av Linda - 21 mars 2009 19:05

”Håll mig hårt eller släpp mig helt,

men lämna mig inte bunden

Värm mig med din kärlek eller lämna mig i kylan,

men låt mig inte frysa i din närhet”

Av Linda - 21 mars 2009 15:40

Inte bara jag som har det... Haha!!!



Av Linda - 21 mars 2009 13:23

Surfar runt o kollar tatueringar.. Hittade en massa snyggt.. Funderar på att göra en nästa vecka, ett armband =o) men hittatde en massa andra snygga, så nu har jag besluts ångest..hmmm!!

Här kommer lite bilder ....

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards