Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Thailändskor...

Av Linda - 19 mars 2009 09:54

Det blir bara mer o mer av thailändskor i norrbotten.. tex i tornedalen bor det thailändskor i var o vartannat hus.. Det är hemskt hur man mass importerar.. Dessa gamla gubbar verkar inte skämmas över hur dom utnyttjar dessa kvinnor.. i 98% av fallen är det då sannerligen inte någon kärlek.. Nää man vill ha en kvinna som klär på en, matar en, å som sköter alla hushållssysslor &  tillfredställer mannen sexuellt.. Som betalning för denna prostitution får mannen försörja hela hennes familj.. Renovera föräldrar hemmet i Thailand, köpa vespor till alla familjemedlemmar, o skicka pengar till familjens försörjning...

Dessa kvinnor tycker väl att det är bättre att prostituera sig till en man istället för 100 i veckan... Jag förstår att dom har det fattigt & inte ser någon annan utväg än att försörja sig på detta viset..

Men att inte dessa män skämms, fy fasen! Mansgrisar det är va dom är...


Jag vet att detta inlägg kommer att reta upp många..men ni får gärna kommentera om vad ni tycker..




 
 
Ingen bild

tullingen

19 mars 2009 10:38

jag håller med...och gubbarna ær nog de, som ingen svenska vill ha??, men nog ær det pedofilaktigt?? kanske de levt med mamma før længe? "gammel-unnkisar" (i Tornedalen).och vill ha någon som står vid spisen?? osv.det var ju på 80-talet massimport fr Ryssland.Men rysskorna blev inte kvar i tornedalen , utan drog till sødra sverige..nu før tiden så importerar æven kvinnor mæn från andra lænder, tex Turkiet, Afrika,Tunisien..och ældre kvinnor gifter sig med dessa yngre karlar..undrar om inte dessa karlar gør samma sak ?? de vill få uppehållstillstånd i svearike??.Tur att man kan importera fr Norge,de kommer inte hit før att få uppehållstillstånd el leva på staten.

 
vivi

vivi

19 mars 2009 11:08

Är så kluven ...helst vill jag ju att detta inte ska existera, det ÄR att utnyttja de stackars tjejerna och de tas till ett land där de inte känner ngn och inte kan varken kultur eller språk. Samtidigt har jag pratat med en del av dessa tjejer. De föredrar som du säger detta alternativet framför vad som ev. väntar dem hemma i Thailand... de väderar familjens väl och ekonomisktrygghet frmaför attraktion och kärlek ....men visst är det hemskt att det ska behöva vara så ... Den enda gången jag respekterar det är när en man åkt till Thailand och faktiskt blivit förälskad för ja ...det händer faktiskt det med :)

http://www.missvivis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

trogen läsare

19 mars 2009 18:53

Tyvärr är det nog inte speciellt för Tornedalen utan det är utbrett i hela sverige, män som kanske aldrig haft någon kvinna av en el annan anledning. Visst finns det även de som blivit kära och det är äkta, men säkert inte många. Det är synd om båda partnerna tycker jag iaf , männen för att de aldrig kommer att finna äkta kärlek och kvinnorna för att de offrar sig så för hela sin släkt. Men kanske en svensk man är bättre än valet att stanna i sitt land och bli utnyttjad av världens alla män...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards