Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 3 september 2009

När man bloggar om sitt privatliv..

Av Linda - 3 september 2009 17:00

och tråkiga händelser...Då hittar alla möjliga som känner en så väl, min blogg helt plötsligt.. besökar antalet & kommentarer ökar markant..och elaka kommentarer väller in..

När man bloggar om roliga saker som man upplevt & grejer man tillverkat..då är det vääääldigt få kommentarer.. Vad beror det på?!


Är det så att dom flesta bara gottar sig i andras olycka?! Att man älskar att vräka ur sig elakheter som sårar andra?! Kan man inte berömma någon som gjort någonting bra?! Är det avundsjuka det bottnar i?! Är man så missunnsam att någon gör någonting bättre än någon annan?!


Jag läser en massa bloggar.. både vänners o sånna som jag inte känner.. Bloggar som intresserar mig.. ALDRIG har jag sjunkit så lågt att jag skrattat till andras olycka, skrivit elaka kommentarer... Men det finns gott om monster som gör det!!

Jag brukar stötta mina bloggvänner när dom har det svårt, uppmuntra dom, och glädjas med dom.. visa medkänsla!

Alla har vi med- och motgångar i livet, och det som drabbar andra kan också drabba en själv!  Tänk på det!!


Det man gör mot andra, kommer förr eller senare igen!!



Jag har fått så  elaka kommentarer ..kommentarer som är av så låg nivå att jag inte vill godkänna dom! SÅ grejjen.. söker du dina kommenarer så är det bara en jag godkännt..och svarat på.. Den andra kommentarens frågor, har du fått bildbevis på...Så då kan du utifrån det bedömma om det var en fantasi person eller ej!


Lena att skriva kommentarer om man är av en annan åsikt än jag, är givetvis välkomna.. Jag svarar gärna på sådana frågor.. och det kan gärna bli en debatt om den saken.. 


Till alla,  elaka kommentarer & påhopp på mig som person..som man bara skriver för att försöka såra mig.. Det vill jag inte ha.. & dom kommer inte heller att godkännas!!



 
 
Anna

Anna

3 september 2009 17:55

Det där kan jag verkligen hålla med dig om, länken till min sida nu är till månaden då jag fick en massa påhopp när jag berättade att hunden min hoppat ned från balkongen.

Andra gånger när man skriver för att avreagera sig och berätta om något som verkligen varit jobbigt för en tycks alltid personen i fråga hitta ens blogg.

När man skriver om saker som gör en glad anses de som tråkiga, avundsjuka kan jag inte sätta in på mina glada inlägg då jag blir glad över så små detaljer.

Tillbaka till dessa kommnetarer så godkänner jag alla, allt utom reklam. Jag får mest saker vid sidan om bloggen när det är någon som stör sig riktigt mycket.

http://onesmileandatear.bloggagratis.se/2009/06

 
Ingen bild

inga

3 september 2009 20:17

Blir så trøtt på folk ,som bara vill illa åt andra, hur fan fungerar man som medmænniska ??Om man mår bra av, att se andra lessna och bedrøvade!!?? Samt att då passa på att slå under bæltet!!

 
Ingela

Ingela

3 september 2009 20:33

Jag håller fullständigt med dig Linda.
Ren och skär avundsjuka tror jag också det bottnar i. Det jag tycker är mest skrattretande är att de inte ens störs stå för vad de tycker och skriver inte ut sitt namn.

Fina Norgebilder förresten :)

http://crosscreekrapids.bloggagratis.se

 
Ingen bild

höstlig

3 september 2009 21:39

våga skriv personligt, skit i dumma kommentarer. ignorera dom så försvinner dom.
Jättesöt väska. lycka till med norge.

 
Ingen bild

inga

3 september 2009 23:19

Lena; hur många ær vi inte som sett TOMTEN ÆR FAR TILL ALLA BARNEN!! Men det ær en svensk komedi; har du missat den ??Gå och hyr den!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards