Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Linda - 11 september 2009 22:14

Att det är dax för mig att sova...


Är inte så bra på att prata & skriva på finska..


Så nu säger jag: GOD NATT ALLIHOPA SOV SÅ SÖTT!!! Kyss

Av Linda - 11 september 2009 20:31

jobba hela helgen... ser verkligen inte framemot det.. Skrikandes

Och vi ligger efter hur mycket som helst.. så jag & Nisse måste stressa på å göra 2 korgsidor var om dan..Vi ska annars göra en var om dan, så det blir dubbelt så stressigt..Rynkar på näsan

För om två veckor blir vi av med ena jiggen och till dess måste vi ha kommit ikapp...

Ibland blir jag sååå irro på vissa som går och drar fötterna efter sig på jobbet.. Visst kan jag oxå vara trött vissa dagar men inte jämt.. Även om jag är less å trött, så gör jag mitt jobb.. Jag hade inte haft samvete att sitta å slöa på arbetstid, å så ska andra bli drabbade för att jag inte gjort mitt jobb...Arghh!!

Nå väl, bara å kämpa på i helgen... får jue långledigt nästa fredag & 9 dagar framåt...



Av Linda - 11 september 2009 18:56

Nu har jag strykt & vikt mina tyger klart.. Visst blev det ganska fint.. Jag är supernöjd med hyllan..Allt som jag behöver får plats i den.. I korgarna har jag olika kantband & spetsar, på ena hyllan samsas bollfransar i olika färger med virkade dukar.. Prylhyllan som jag inte tapetserat klart än, ska upp på väggen när den är klar...där ska mina sytrådsrullar få bo...

Hängde upp väskan jag sydde förra veckan, så jag ska få inspiration..

           


Av Linda - 11 september 2009 16:09

Efter middagen blivit lagad, serverad, uppäten & disken är maskinen.. så tänkte jag sortera mina tyger..Har tvättat en del, som måste strykas & vikas...

Sen ska snabeljohan fram..å skurhinken..Ser bedrövligt ut här hemma igen..

Så Fredags kvällen är full av måsten..inge vila ingen ro..

Jobbar hela helgen, 13 timmars skift..

  På återseende senare ikväll..

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards