Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 1 november 2008

Behandla andra som du själv vill bli behandlad...

Av Linda - 1 november 2008 12:32

Blir så förbannad när man hör hur folk behandlar andra på dejting- o kontaktportaler.. Min vännina mår pyton o gråter varje dag o kväll, har råkat ut för en ryggradslös karl.. Som bedyrade sin kärlek under en helg i fyllan o sen låtsades som ingenting hade hänt.. Varför kan man inte vara ärlig o tala om man inte har några känslor el intresse för den andra..Innan man hoppar i säng o planerar en massa framtidsplaner ihop? Jag tror många använder dessa sidor för att få sig ett skjut då å då..men tänk på den ni lämnar med en massa tomma löften.. Jag är själv medlem på www.norrlandskontakten.se och fick ett mail av en kille igår som var väldigt sårad.. Han hade träffat en tjej där, träffats, haft sex... han fick känslor för tjejen o så blev han dumpad efter första dejten..Så det bevisar att det finns inte bara ryggradslösa karlar utan även kvinnor.. Fy faen för sånna som använder andra som slit o släng o sen raggar upp nästa  o nästa... Jag hoppas dessa ryggradslösa människor får känna på hur det känns att bli lurad o sårad.. Sånt man gör åt andra kommer oftast igen..

Nu ska jag fortsätta med min enorma tvätthög o sen skura igenom lägenheten.. Ha en trevlig Lördag..å tänk efter hur ni behandlar varandra..

 
 
Ingen bild

inga vid kalixelv

2 november 2008 12:01

ja du har ¨å rætt!!! det finns før manga ryggradsløsa menn..hær snøar det! æntligen!! hurra...jag och hundarna blir så glada..men kattungarna vænde i dørren!!

 
Ingen bild

Linda

2 november 2008 14:00

Svar till Inga: Det finns ju det.. ärlighet varar längst. Men dessa kontaktsidor verkar ha blivit ett en köttmarknad, man utnyttjar någon annan tills man hittar nåt mer intressant, utan att ägna en tanke på att man sårar andra. Bara man får sina behov uppfyllda..
Här är det oxå lite snö..men du vet ju va jag tycker om det..skratt.. Man bor på fel sida av landet.. Hilda växer så det knakar, hälsa kissesyskonen..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards