Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Linda - 5 maj 2009 22:18

Försöker få ihop ett minneshäfte till moffas begravning.. Vill göra ett personligt, med fotografier från olika tidpunkter under hans levnadsår, skriva om hans liv..också psalmerna som vi ska sjunga på begravningen.. Jag har inte hört om Gun-Britt(min moster) fått tag i Gun Olofsson..( hon sjunger i gruppen Jord) om hon kan sjunga två psalmer solo..Hon har otroligt fin röst.. Tror att hon gör det, om hon inte har någon turne inbokad..Min moffa var farbror till henne..

Appropå släkt å så...Jag & mommo pratade förra veckan om släkt..då hon sa att hennes moster Agnes bodde i Lainio under hennes levnadstid..Då kom jag å tänka på att verkstadschefen, Micke på mitt jobb kommer därifrån.. Å har samma efternamn..Så det måste vara hans mormor.. så då är jag å han 2:a kusiner isf.. tänk va världen är allt bra liten ändå.. Börjar man forska så är man typ släkt med alla..


Nu ska jag fortsätta med minneshäftet..har jue ledigt nu...så det blir nattsudd..Barnen sover.. Rätt skönt ibland å få va uppe ensam å pyssla på med sitt

Nattinatt


Av Linda - 5 maj 2009 16:45

Nu är jag ledig resten av veckan..tagit kompledigt imorrn, & Onsdag och Torsdag fick jag permission.. Känns skönt..för jag har varit helt frånvarande på jobbet & inte haft nån ork & lust till nått.. Lite mycket just nu..

Har bisättningen på torsdag ,två läkartider den här veckan, bla med min tumme..

Nu ska jag åka & handla matsäck till Dennis friluftsdag imorrn..


Läste syrrans blogg..hehe.. skolkfia.. Snodde fotot på farsan, han såg rätt allvarlig ut..


Återkommer ikväll..Ciao!!


Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards