Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Linda - 24 februari 2009 23:32

Haft fullt upp hela dan...

Några grejer från listan är avklarade.. Det tar sig..  =o)

väggen är skrapad, tapetsering imorrn.. Köksgardiner o en duk har jag sytt..Köpte matchande blockljus...Se så bra Laptopen oxå matchar..hehe

Jag pimpade mitt kakel i köket, blev super nöjd..


* gynmottagningen imorrn, ska ta p-spruta

* fotografera sakerna & lägga ut dom på Tradera

* lasarettet,vaccinationen, Twinrix

* sola solarium 3 ggr denna vecka

* gymmet 3 ggr denna vecka

* tapetsera vardagsrummet

* tapetsera färdigt i Olivias rum

* skriva på hyreskontraktet

* packa ner resterande av Rogers prylar

* kvartsamtal med äldsta sonen

* sy mina nya köks- o vardagsrums gardiner

* överklaga till länsrätten om Vab som inte blev beviljad

* Och alla andra vardagssysslor som matlagning, städning, tvätt mm mm



Av Linda - 24 februari 2009 21:28

av Supermamman en Urk lista på maträtter...

Här kommer min:


1:a plats  blodmat

2:a plats älgkött

3:e plats renkött

4:e plats isterband, pölsa o kalvsylta...å annat ihop pressat av inälvor..urk!!

5:e plats annat vilt, som ripa, rådjur, hare...Äter inge vilt kött överhuvudtaget...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards