Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Det blev inge jobb idag heller...

Av Linda - 30 augusti 2009 13:52

Hatar att ha så här ont i ryggen... Får hoppas att det blir bättre snart..så kanske jag kan jobba några dagar av ledig veckan...Å så vill jag jue komma iväg till Norge å fiska i några dagar...Fina fisken!! fniss...


Så här sitter man hemma å har sååååå långtråkigt.. Städa kan man inte, på tv:n är det bara skräp.. Ska läsa lite bloggar & surfa på nätet för att få tiden att gå..


Hittade så vackra saker på netauktion.se. Hmm trist bara att grejerna är i Halmstad..Så det är kört för min del..Suck!!

Ni som bor där kan nog verkligen göra fynd på denna auktion.. Några hundra lappar för dessa underbara grejer.. Hade verkligen velat ha blombordet, tvättfatsstället & gjutjärnshyllan.. Å halvmånebordet, hur underbart är inte det?! Å trädgårdsstolarna.. Å hur häftiga är inte 50-tals sängborden.. bara älskar dom!! .. Suck..suck!!

 
 
Ingen bild

Tommy

30 augusti 2009 15:55

Jo ibland är man på fel ställe vid rätt tid... Och ibland kan dagarna vara riktigt tråkiga. Ska skynda mig till staan och hämta min dotter. Perfekt väder men loppisen blev inte av, tydligen sista gången förra helgen. Vad har ni för väder?

 
Linda

Linda

30 augusti 2009 17:57

Så sant.. Här är det spöregn å åska... Ganska mysigt.. har tänt ljus å myser.

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

inga

30 augusti 2009 18:24

vem ær den mystiske Tommy???? Alla som føljer din blogg, kliar sig i huvudet och føljer med spænning din blogg ,varje dag alla håller andan!! stannar han till ,vid ditt torp, någon dag??

 
Ingen bild

Tommy

30 augusti 2009 19:28

Haha!!! Nä Inga, jag är inte såå mystisk... :)

 
Ingen bild

inga

30 augusti 2009 19:42

hum...det finns så många konstiga karlar och att DU !!smyger omkring runt Lindas torp? , kan få många att undra: torpet el Linda som du kollar in?? HAHA!!!

 
Ingen bild

Tommy

30 augusti 2009 19:49

:) Haha, Jaha, du tänkte så... jag trodde alla karlar var konstiga i kvinnors ögon... :) Nä, jag smyger väl inte direkt på det viset! :)

 
Ingen bild

inga

30 augusti 2009 20:09

nej smyg int så att hunden !!(storlek ponny), eller katterna!!(storlek lodjur) får se dig!! då får du springa!!haha

 
stareyee24

stareyee24

30 augusti 2009 20:28

HhHhHahahahahahahahahah roligt, Den mystiske tommy,, Vem kan han vara,,,?????? spännande fortsättning ha ha ha

http://stareyee24.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tommy

30 augusti 2009 20:53

:) Nä dom ser ju verkligen respektingivande ut! Speciellt när dom sover, det är då man misstar sig som mest!!! :) Men jag är ändå räddare för björnen som är i området. Gillar inte att ha dom i krokarna... :(

 
Mita

Mita

31 augusti 2009 19:23

Blombordet var ju bara hur snyggt som helst.........vill ha!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Malou

Malou

1 september 2009 21:39

Älskar sånna burkar till köket, har ett par stycken här hemma

// Malou

http://hacker.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards