Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Uppe i varv efter träningen..

Av Linda - 14 januari 2009 23:30

så jag kan inte sova än.. Spanade runt o läste bloggar.. Hittade den här vidriga bilden hos Annika http://acka.bloggagratis.se/

Jag med min hårfobi höll på att kräkas över tangenterna.. värsta jag sett..




 
 
Annika

Annika

15 januari 2009 07:39

Bilden gör sig nästan bättre hos dig!! ;-)
Han matchar din bakgrund.
Han är värre än Alf!!
Ha en bra dag!!! :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Mileria

Mileria

15 januari 2009 08:42

Men han ser väl mjuk och gosig ut? :D

*sympatikräks*

http://mileria.wordpress.com

 
Ulrica

Ulrica

15 januari 2009 09:27

Huuuu, tänk att vakna upp brevid den...

http://ullabella.webblogg.se

 
Häxmamman i Jämtland

Häxmamman i Jämtland

15 januari 2009 18:59

Kopierar det jag skrev hos Ackas

Jahap, nu är jag i farten med att bara få säga ett par ord...


Jag råkar nu ha en sambo med ganska mycket hår på bröstkorgen och ryggen, anlagen kommer garanterat hamna på ett av mina barn som han är pappa till, jag tvingar inte min sambo att raka sig för jag älskar han som han är...


Jag hör folk eller ser folk vända sig om eller viska när vi är på badhuset och då brukar jag ta på hans rygg och bröstkorg bara för att visa hur mycket jag älskar han och då slutar folk att reagera...


Men det finns människor som även uttrycker sig i ord högt så han hör och det är illa...


Vad gör man om man blir kär i en kille, frågar man då om han är hårig eller inte?

Gör man slut om det är så att man upptäcker att killen är hårig?


Min svåger hade ett problem, tjejen han blev ihop med upptäckte inte förrän efter ett bra tag att han var hårig och hon berättade då att hon inte gillade håriga men, hon fick göra ett val och det slutade med att hon gick för han vägrade att ta bort det och det är mycket hår han har med...


Nu är de inte så här håriga, men det finns människor som ser ut så där och har inte de samma värdighet?


Sorry, jag kunde inte vara tyst och ni får gärna kommentera hos mig vad ni tycker om vad jag tycker/Ha det gott

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

15 januari 2009 21:09

Svar till Häxmamman i jämtland:
Givetvis kan man inte rå för att man har kraftig hårväxt. & det är jue upptill var å en om man vill vaxa eller raka sin kropp.. Jag har hårfobi å skulle aldrig klara av att vara med en man som har mycket behåring, så antingen skulle han få åtgärda det eller leta sig en annan kvinna..
Det är väl inte hela värden att raka sig..män rakar jue ansiktet, varför kan man då inte raka pung, rygg,bröst å under armar.. Tycker att det är mycket mer hygieniskt oxå för den delen.

 
Ingen bild

MM

16 januari 2009 00:23

hmmmm ja det är ju tur att man var med om arbets olyckan så dom 4 fjun man hade brann upp ;))
Pussar & kramar

 
Ingen bild

Linda

16 januari 2009 00:29

Hehe.. tråkigt me olyckan.. But MM you are just my kind of guy ;)
Puss & Kram

 
Eva

Eva

16 januari 2009 10:00

Jo han var väldigt hårig :O) Men jag gillar håriga män :O) Tycker att det är manligt och sexigt OM männen håller god hygien ;) Då är det riktigt mumsiga, hehe

http://trolltagen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Vildajag

16 januari 2009 10:12

Ja smaken är som baken,,men fan ingen hår i maten...
Kramiz Anita

 
Ingen bild

Linda

16 januari 2009 10:21

Eva: Inte sååå hårig kanske el? Då är det jue som att sova me en heltäckningsmatta..skratt!!

Anita: Jo fy bubblan om får ett könishår i halsen :-/ Yeck!!
Å kånkelbär i skitskägget e´ inte heller så attraktivt..

 
Ingen bild

Anita

16 januari 2009 10:31

Men ibland kan det va bra att få extra tandtråd! Som håller borta baseluskerna..Äckligt om kånkelbären fastnar i tänderna..Hi,Hi!!!

Kramiz Anita

 
Eva

Eva

16 januari 2009 12:28

Men herre gud vad pysslar ni med egentligen med era män, är ni i rumpen och smakar ASG

Visst är han lite väl hårig, men ett par håriga manliga underarmar är väl ändå sexigt. En aning hår på bröstet och benen tackar jag heller inte nej till :O) Vi är ju kvinnor och skall ju attraheras av män inte av pojkar :O) det stadiet har vi väl kommit över el....ni kanske är kvar där, hehe

http://trolltagen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Vildajag

16 januari 2009 14:12

Män som Män/ killar som Killar!! Eller alla går bra för mig!!!ASG!!Men inte så håriga..lite får det va..Men på vissa områden ska det va ansat!!ASG!!
Kramiz Anita

 
Jodine

Jodine

16 januari 2009 15:19

Nej men usch >.<

http://paws.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards