Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Slösade pengar idag...

Av Linda - 12 januari 2009 20:07

men på en sak jag behövde... en digital kamera.. Canon Ixus, en rosa..thiihi.. den kostade egentligen 2190:- men eftersom det va visnings ex så fick jag den för 1490:- men så var jag givetvis tvungen att köpa minneskort på 2 Gb, väska följde inte heller med..men det köper jag senare...


Sen var jag o Eva-Marie o handlade mat på ica..dom hade börjat med semlor, så vi kunde inte motstå varsinn till kaffet.. Ajabaja!!...men gott var det :-p


På eftermiddan lagade jag middag, lekte med kameran, inge kul med instruktionsböcker..men den va tunn som tur va *skratt*

Jag ringde även till Marie, vi pratade om allt o inget, och om Thailand tips...hon & Patrik kom hem i förrgår efter en 2 veckors resa under jul o nyår..

Så nu har jag lite mer info om sevärdigheter, mat o shopping... Köpte Vagabond igår, dom hade Thailandsspecial, allt i tidningen var typ om Thailand.. Åhh vad mysigt o ligga i sängen o bläddra å drömma sig bort, snart går jag där på stranden med sand mellan tårna..






 
 
Ingen bild

mm

12 januari 2009 20:49

;) Kamera ja då ligger man nog risigt till i thailand kan jag tänka mig .
semlor va gott ta gjärna med nästa gång du kommer och dricker kaffe ;)
Puss & kram

 
Ingen bild

Linda

12 januari 2009 21:44

Haha, ja du.. MM det lär du göra ;)
Tar me semlor nästa gång
Puss & Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards