Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Linda - 8 december 2008 18:45

När jag kom imorse hade jag ett meddelande skrivet på plåten...va gullig dom e`  =o) Första arbetsdagen efter sjukskrivningen, så typ alla har kommit o fråga hur det är..trodde att jag aldrig skulle hinna klart min vagn, men det gjorde jag. Vi har börjat med en homogentråd nu, så äntligen slipper man mejsla bort slaggen..Underbart att slippa vibrationer från mejseln, å sen kom chefen..han hade köpt handskar som tar bort vibrationer o vibrationsfria kap- o slipskivor till rondellen..  Dom gör verkligen allt för att underlätta för min onda hand.. Är så tacksam! =o)


Till middag gjorde jag hemlagade pannbiffar, stektlök, stektpotatis o gräddsås..Mums va gott det va..Det va evigheter sen jag gjorde stekt potatis..

I köttfärssmeten har jag en skvätt grädde, ägg, salt o peppar..


Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards