Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 8 november 2008

Fortfarande sjuk...o har långtråkigt som tusan..

Av Linda - 8 november 2008 17:57

Har inge feber nu, men hosta o "bibbi" i halsen.. Så himla tråkigt o bara vara inomhus, man blir rastlös att bara ligga å läsa böcker.. så jag passade på att fota lite o ta er på en liten runtur i mitt hem.. Här har jag det rätt så stilrent, svart,vitt, grått  o silver är favoritfärgerna..


Gökuret har jag köpt på Bolagret i Helsingborg..


Köksmöblerna är från Miljögården, älskar deras design..inte billiga men ville ha dom så fort jag såg dom, så med lite sparande hamnade dom hos mig =o) .. å är det inte toppen, gungar barnen på stolarna (dom får inte göra det, men händer rätt ofta iaf, grrr!) så tar jag dom bara till jobbet o värmer med gasen o rätar til stolsbenen..


Jag tyckte att mina köksluckor va supertråkiga så lekte lite med ikeas walldekor,slätthult.. O det bästa av allt är min disktrasa (oanvänd såklart..ler)som påminner barnen om att " Din mamma jobbar inte här" den köpte jag från Lagerhouse, som även döskallesvampen kommer ifrån..


Hade problem å hitta en tv-bänk till plasma tv:n som jag tyckte om.. så det blev Ikeas Expedit hylla.. o köpte lådor till alla dvd filmer o spel.. o lampor från Elkedjan..


Sängen har jag i vardagsrummet, så att minstingen fick eget rum.. Ställde den bakom garderoben, baksidan klädde jag med ett tyg från Ikea, o köpte även sängkläderna o kuddarna därifrån.. Överkastet är från Hemtex..




 
 
ks

ks

8 november 2008 19:38

Hej !
saknar dig ... hoppas allt är bra
KRAM

http://ingen

 
Ingen bild

Linda

8 november 2008 21:32

Vem är du?

 
Ingela

Ingela

8 november 2008 21:45

Fint du har hemma.
Hoppas du mår bättre snart.
Adressen till min hörna är:
http://madebyingela.blogspot.com/
om du inte redan hittat den...

http://crosscreekrapids.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

9 november 2008 00:06

Tack Ingela.. Ska kolla väskan.. =o)

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
Andreas

Andreas

9 november 2008 06:26

Vad kul att läsa att du är på bättringsvägen. "bibbi"????
Du har riktigt fint hemma, men en väääldigt smal säng. ;)
Krya på dig och kom igen, du är saknad.

/Andreas

http://CyBinett.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

9 november 2008 11:55

Tack Andreas =o)

"Bibbi" är kiruanska vilket betyder "ont"..skratt..

Trivs med min smala säng, toppen för har man sällskap så är man tvungen att ligga sked vilket jag älskar att göra... ;o)

Mår mycket bättre nu..JIPPI!!

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

micketrono

9 november 2008 16:11

Hej Linda!
Skönt att höra att du är piggare nu!
Måste ju säga att du har en himla bra smak när det gäller möbler...att inte jag kan få till det så där fint..hmm

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards