Magnusgumma,Licenssvetsare,Enastående Ensamstående Mamma,Shopoholic  & Inredningstokig...

Direktlänk till inlägg 5 november 2008

arghhh!!.. den här arbetsdan gick i samma tecken..

Av Linda - 5 november 2008 01:18

Min arbetsdag var minst lika jävlig som igår.. Svetsen fortsatte i samma stil, matar ojämnt o bränner fast i munstycket.. Den har repats tusentals ggr, men ändå verkar matarverket leva sitt eget liv.... Man tappar arbets gnistan alltså..blääää!

Å 5 skift kvar av veckan.. fortsätter det så här, så hamnar jag nog i "Friska Gällivare" på psyk..

Appropå Gällivare..undra vars dom fick Friska ifrån? Med tanke på allt som hänt där sista tiden o alla missbrukare som bor där?!.. Carolin Stenvall o nu Sara som bara blev 19 år..Mina tankar går till deras anhöriga, kan bara tänka mig vilken fruktansvärd sorg att mista ett barn.. Jag har själv 3 barn, å det säger jag skulle någon göra dom illa då hade jag tagit vilket straff som helst...Å det kommer från mig som varit nämndeman i 3 år.. men så är det..

Se nu bara på Anders Eklund, Englas mördare.. så fort han blev fängslad blev det så synd om honom, att det var stor risk att han skulle bli misshandlad o trakasserad av dom andra internerna, så man förflyttade honom.. Han får dessutom mycket bättre mat än vad våra barn o gamla får inom skola, vård o omsorg.. Det är helt sjukt..

Vad fick Englas anhöriga..dom fick ett livstidsstraff, en sorg o smärta som kommer att följa med dom resten av livet..


Å mina bloggläsare...blir toppen glad om ni kommenterar mina inlägg.. Vill höra vad ni tycker oxå. Nattinatt




 
 
Ingela

Ingela

5 november 2008 05:18

Jag kan inte föreställa mig sorgen över ett förlorat barn eller rätta sagt vill inte, hemska tanke. Skulle också ta vilket straff som helst för Gumman...
Det är sjukt att våra fångar har det bättre än våra barn och gamla. Undra när våra gamla ska få "utetid"?
Synd om honom? Herre Gud, saknar kommentarer, blir bara arg...

http://crosscreekrapids.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Imhoteph

5 november 2008 10:46

Håller med dig till 100%. Varför är det synd om honom helt plötsligt? Tycker man snarast bör återinföra mentalvården och sätta alla sjuka människor i säkert förvar. Alla är inte friska nog att vara i samhället. Underbar blogg.

 
Ingen bild

micketrono

5 november 2008 10:52

Du har så rätt i allt du skriver...
Förstår inte att det ska daltas så hemskt med brottslingar, det är inte ett dugg synd om dom!

Häller med Ingela, man blir bara arg när man tänker på det!!

 
Linda

Linda

5 november 2008 11:29

Tack för era kommentarer..
Läste i dagens NSD att Toni Allden blundade o ville inte se bilderna från undersökningen av Carolin..dom var så hemska.. men vad har hennes anhöriga fått se.
Å tydligen verkar han ha styckat o försökt bränna upp henne oxå, vilken jävla sjuk människa..

http://www.lantligt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 4 april 2011 12:07

Evigheter sedan jag bloggade... Har inte haft inspiration eller tid.. Men det kommer nog.. Har haft otur med att vara sjuk ..har det inte varit nackbesvär pga mitt jobb, så har det varit förkylningar & idag vinterkräksjukan... Jag är som en svamp.....

Av Linda - 7 juni 2010 19:42

Jag, gubben & Dennis åkte till Skellefteå förra Måndan..vi tillbringade nästan 1 vecka i torpet.. Här kommer lite bilder..     Vi stannade till i Jävre, där gubben & Dennis fiskade..     Här får Dennis lära sig att rensa fisk..   B...

Av Linda - 24 maj 2010 12:26

Vi har tillbringat Lördagen & Söndagen i Tornedalen.. På nervägen stannade vi till i  Kurkkio..hälsade på mommo o moster som var där för att hämta lite saker..Åkte sedan till kyrkogården i Junosuando, besökte moffas grav.. lämnade en ängel. Gravs...

Av Linda - 14 maj 2010 15:01

#¤%¤&/%/&## på ren svenska... Är så jävla förbannad på försäkringskassan..vet inte vad jag gör snart... Väntar fortfarande på pengar för VAB &  det är inte lite pengar heller 6000-7000..Och det är 6 veckor sedan jag skickade in försäkran om tillfäl...

Av Linda - 10 maj 2010 21:42

Det blir bara längre å längre tid mellan blogginläggen... Är fortfarande datalös..å man inser först när man är det hur beroende man är av datorn.. Räkningar och bankärenden,mail, min kära blogg, tradera..äger inte ens en telefonkatalog nåmera ,bru...

Presentation


Jennie Linda Marie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards